Pages

Thursday, March 28, 2013

Küçük Mutluluklar Listesi 4/Little things List 4


Mutluluğun bizi çevreleyen küçük şeylerde (yeni doğmuş bir bebek, iyi bir kitabı okumak, gökkuşağı görmek gibi) bulunabileceğine inanıyorum. Mutluluk kısaca sevdiğiniz herhangi biri ya da birşeydir. Ve mutluluğu paylaşmak onu iki katına çıkarır. Hadi o zaman paylaşalım...

I believe that happiness can be found in the little things that surround us like a newborn baby, reading a good book, seeing a rainbow etc. It is simply anyone or anything that you love... And sharing happiness doubles it. So lets share...


22-Yeni tatlar keşfetmek
Discovering new tastes


23- Uçakla seyahat etmek
Flights


24-Sevgili Arkadaşım Senem'in hediyesi Mudo Çantam

My Friend Senem's present for me, my new Mudo Bag


25-Eric the Yellow M&M bonibonları, Bonibonları afiyetle yedik de şimdi çalışma odasındaki kütüphanede kitapları koruyor.

M&M's Eric The Yellow

We have already finished the M&Ms in it but now he is protecting the books of the library in the study room.


26- Balkonda Tinkerbell Kupamda Çilekli Ahududulu Çay keyfi 

Pleasure of drinking Strawberry-Rasberry herbal tea with my Tinkerbell Mug in my balcony


27- Sahanda yumurtave portakal suyu ile yapılan kahvaltı

Breakfast with fried eggs and fresh orange juice

8 comments:

  1. Bugünkü küçük mutluluklar listende benim hediyeme de yer açtığın için çooook teşekkür ederim:) Bana da mutluluk katıyorsun yazılarınla...

    ReplyDelete
  2. Senem'cim canım benim güzel yorumun için teşekkür ederim, sen en önemli destekçilerimdensin :-) ve ben çantamı çok seviyorum. Herşeyle uyumlu ve çok pratik.Ben sizi her zaman mutlu etmeye devam ederim, kek de yaparım :-D

    ReplyDelete
  3. Çanta çok kibar hoş güle güle kulllannn :)

    ReplyDelete
  4. sıcacık bir yazı, içim ısındı... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler :-) bu hafta yenisini ekleyeceğim.

      Delete