Monday, March 17, 2014

Keep Calm and Get Well Soon :)


Merhaba,
Sağlık sorunlarım nedeniyle uzun süredir sesim soluğum çıkamadı, bir süre daha da sizinle beraber olamayacağım ama hızla iyileşiyorum. Sabrınız, ilginiz ve sevginiz için teşekkürler.
Hepinizi kocaman öpüyorum.

Hi,
I could not update my blog for a long time due to my health problems and I expect to be feeling well enough to post an entry (besides this just updated one) soon! 
Thank you for your patience, support and love!!!
XOXO

11 comments:

  1. Gözüm hep blogunda...rahatsız etmemek için ne mesaj ne mail atıyorum ama aklımdasın..inşallah çok iyi harika dönersin ve bir daha tekrarlamaz :(
    seviyom seni canım arkadaşım..hoşkal...şifa diliyorum

    ReplyDelete
  2. I'm sorry about your health problems, Sinem!! I really, really hope you're feeling better! Miss you!
    ~Sara

    ReplyDelete
  3. Çok geçmiş olsun.. merakta bıraktın..:) umarım en kısa zamanda iyileşirsin...

    ReplyDelete
  4. Canım benim..telefonuna mesaj attım ama dayanamadım bloga da yazmak istedim...
    Bu keyifsiz karamsar günümde beni çok mutlu ettin yaptığın şeyle..........çok çok teşekkürler
    dilerim sağlıkla neşeyle sevgiyle yine yazmaya başlarsın... ve umarım biz yüzyüze görüşürüz...
    seviyorum seni güzel kalpli güzel yüzlü arkadaşım.... öpüyorum tatlı yanaklarından

    ReplyDelete
  5. Sinemciğim çok geçmiş olsun, umarım bir an önce iyileşirsin. Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. çok geçmiş olsun gfc yok galiba yalnız bloglovin izyeyiciniz olabildim

    ReplyDelete
  7. ayyyy kıyamaaaam tahmin etmiştim. çok çok geçmiş olsun blog fıstığı :)

    ReplyDelete
  8. Sinemcim sanirim iyilestin. Cok cok gecmis olsun diyorum ( umarim artik tamamen gecmistir) Ve umarim cok onenli birsey degildir
    Nasilsin simdi ?
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  9. CANIMM ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN UMARIM İYİSİNDİR
    DÖNMENİ BEKLİYORUM
    SEVGİLERİMLE
    SAĞLIK DİLİYORUM SANA

    ReplyDelete
  10. Sorry I missed this post (I too was sick)...glad, though, to hear that you are finally feeling better. Sending you healing thoughts.

    ReplyDelete
  11. Sinem özledim, dilerim ki bir an önce iyileşip sağlıklı günlerine dönersin ve yine benim mutluluk kaynağım olursun, iyileşte gel güzel insan emi...

    ReplyDelete